Kapat [contact-form-7 404 "Not Found"]
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Bende siğile neden olan HPV virüsü olup olmadığını nasıl öğrenebilirim? Bugüne kadar bende hiç siğil çıkmadı. Cvp: Rahim ağzından alınan basit bir sürüntü ile HPV DNA testi yapılarak virüs varlığı saptanabilir.

Bakire bir bayanda siğil çıkabilir mi? Cvp: Bakire bayanda da Genital bölgede siğil görülebilir. Genellikle Genital bölgeye temas ile bulaşabilmektedir.

Benim hem vajina dışında hem de anal bölgede siğillerim var. Tedavi sonrası bunlar tekrarlar mi? Cvp: Siğil tedavisini lazer ile yapıyoruz. Tedavi sonrası siğiller tekrar ortaya çıkabilmekte. Tekrarları azaltmak amacıyla da aşı yapılabilmektedir ve bağışıklık sistemini güçlendirici ilaçlar verilmektedir.

Bende siğil çıktı. Tedavisi nasıl olur? Hemen aşı yapılırsa tedavi olur mu? Cvp: Siğil tedavisini daha çok lazer ile yapıyoruz. Lazer ile siğil leri temizleyip örnek alıyoruz ve bu örnekten HPV tiplemesi yapıyoruz. Tiplemesonucına göre de rahim ağzı kanseri aşısı ve Bağışıklık sistemini güçlendirici tedavi başlıyoruz.

Bende cinsel organımda siğil var ama erkek arkadaşımda yok. Ben başka birisiyle de ilişki yaşamadım. Bana siğil nasıl geçmiş olabilir? Cvp: Eğer başka birisiyle ilişki yaşamadıysanız muhtemelen partnerinizden Size bulaşmıştır. HPV virüsü arkadaşınızda olabilir ama her zaman virüs varlığında siğil gelişmeyebilir. Arkadaşınızdan örnek alınarak test yapılabilir ve HPV varlığı tesbit edilebilir.

Kürtaj

Kürtaj işleminin vakum tekniğiyle nasıl yapıldığı, sonrasında nelere dikkat edilmesi gerektiği hakkında doktorlarımızın bilgi verdiği yazıları ve video anlatımları inceleyerek, kürtaj hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.

Kızlık Zarı Dikimi

Bekaret sorununa çözüm olarak kızlık zarı diktirmeyi düşünüyorsanız, sonrasında ilk ilişki ile kanamanın gerçekleşeceği 3 katlı flep tekniği ile yaptığımız kalıcı, geçici ve lazerle yaptığımız kızlık zarı dikimi hakkında daha fazla bilgi alın

Genital Estetik

Kadın genital bölgesinde işlev, şekil bozuklukları ve vajina kanalında genişleme sorunlarının giderilmesi için gerçekleştirdiğimiz labioplasti (küçük dudaklarının küçültülmesi), vajina daraltma ve vajina beyazlatma operasyonlarımız hakkında daha fazla bilgi alın

HPV - Genital Siğil

Doktorlarımızın HPV ve Genital Siğiller hakkında ki yazılarını okuyabilir, video anlatımları izleyebilir, HPV Virüsünden nasıl korunacağınız ve Genital Siğillerin nasıl tedavi edilebildiği hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Jin. Op. Dr.
Korkut Arslan
Jin. Op. Dr.
Burcu K. Arslan